Accessibility links

logo-print

ტელეკომპანია რუსთავი 2-ის ინფორმაციით, ქიბარ ხალვაშის საკუთრებაში ”რუსთავი 2” არასდროს ყოფილა


ტელეკომპანია რუსთავი 2-ის ინფორმაციით, ტელეკომპანიამ მოიპოვა დოკუმენტი, რომლითაც, მათი განცხადებით, მტკიცდება, რომ ქიბარ ხალვაშის საკუთრებაში ”რუსთავი 2” არასდროს ყოფილა. ტელეკომპანიის ინფორმაციით, დოკუმენტი 2010 წლის 4 თებერვლით თარიღდება და ის ირაკლი ოქრუაშვილსა და ქიბარ ხალვაშს შორის შეთანხმებას მოიცავს. ტელეკომპანიის ინფორმაციით, დოკუმენტი 5 პუნქტისგან შედგება - ერთი მხრივ, ირაკლი ოქრუაშვილი და მეორე მხრივ, ქიბარ ხალვაში წინამდებარე შეთანხმების გაფორმებით ადასტურებენ ადრე დადებულ ზეპირ შეთანხმებებს, რომლებიც დროდადრო იდებოდა მხარეებს შორის.

XS
SM
MD
LG