ჟურნალისტური ეთიკის ქარტიის სპეციალისტები წინასაარჩევნო მედიამონიტორინგს 4 თვის განმავლობაში ეწეოდნენ. მონიტორინგის მესამე საანგარიშო პერიოდის მიხედვით შეიძლება ითქვას, რომ სატალევიზიო მედია მკვეთრად პოლარიზებულია, ბეჭდური პრესა კი კვლავ აქტიურად იყენებს სიძულვილის ენას და ხშირად კონკრეტული პოლიტიკური სუბიეტის მხარდამჭერ კამპანიასაა ეწევა, ამბობს ჟურნალისტური ეთიკის ქარტიის ტელევიზიების მონიტორინგის ჯგუფის ხელმძღვანელი გიორგი მგელაძე. მასთან ინტერვიუ ნინო ხარაძემ ჩაიწერა.
დაწერეთ კომენტარი