Accessibility links

logo-print

თანამედროვე დასავლეთში დღეს იშვიათია ბიზნესკომპანია, რომელიც სოციალური პასუხისმგებლობის კუთხით არ აქტიურობდეს. ეს, პირველ რიგში, სახელმწიფოსა და საზოგადოების ”ზეწოლის” გამო ხდება - კომპანია, რომელსაც არა აქვს გააზრებული სოციალური პასუხისმგებლობა, წარმატებას იშვიათად თუ მიაღწევს. როგორი მდგომარეობაა საქართველოში? იქმნება თუ არა კომპანიები, რომელთაც მხოლოდ საკუთარი ბიზნესი არ აინტერესებთ? ამ თემაზე საუბრობს ჩვენი სტუმარი, კორპორატიული მდგრადობის სპეციალისტი სოფო ტაბატაძე.

ძვირფასო მეგობრებო, რადიო თავისუფლების ფორუმში მონაწილეობისთვის გთხოვთ, გამოიყენოთ თქვენი Facebook-ის ანგარიში. კომენტარები მოდერაციის შემდეგ ქვეყნდება და საიტზე მათ გამოჩენას გარკვეული დრო სჭირდება. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ ღამის საათებში კომენტარები არ ქვეყნდება.

XS
SM
MD
LG