ოთხშაბათი, 30 ივლისი, 2014 თბილისის დრო 23:12

საზოგადოება / ახალგაზრდობა

ახალგაზრდული პროგრამა: ნაითლი vs სტოუნი

შერონ სტოუნი (მარცხნივ) და კირა ნაითლიშერონ სტოუნი (მარცხნივ) და კირა ნაითლი
x
შერონ სტოუნი (მარცხნივ) და კირა ნაითლი
შერონ სტოუნი (მარცხნივ) და კირა ნაითლი
ავტორი ნიკო ნერგაძე
”აგვისტოს 5 დღეს: რომ იღებდნენ, თბილისში რამდენიმე დღით კირა ნაითლი იყო ჩამოსული, რომელიც დღეს შერონ სტოუნზე დიდი ვარსკვლავია. მაშინ კი არ აუტეხავთ ამხელა ამბავი. ისე, სწორიც იყო, რომ არ ატეხეს...





ახალგაზრდული პროგრამა
ახალგაზრდული პროგრამაi
|| 0:00:00
...
 
🔇
X


ყურადღება!
რადიო თავისუფლების ქართული რედაქციის ვებსაიტზე ფორუმებით სარგებლობისთვის აუცილებელია რეგისტრაციის გავლა.

რეგისტრაციის გასავლელად დააჭირეთ ვებსაიტის ზედა მარჯვენა კუთხეში მოთავსებულ ბმულს „რეგისტრაცია“. (რეგისტრაციის გავლის შემდეგ ელექტრონული ფოსტით მიიღებთ ავტომატურ შეტყობინებას. ყურადღება მიაქციეთ, შეტყობინება თქვენი ელექტრონული ფოსტის spam-ში ხომ არ აღმოჩნდა.) კომენტარის დასაწერად არ დაგავიწყდეთ საიტზე შესვლა.
ეს ფორუმი დაიხურა
კომენტარების რიგი
კომენტარები
     
ავტორი: ანონიმი
11.06.2011 17:44
ნაითლი 1985 წელს დაიბადა!

ავტორი: brrr საიდან გვწერთ: tiflisi
08.06.2011 00:10
მე ვერ ვხვდები საერთოდ ეს თემა რატომ წარმოიშვა. კირა ნაითლი შეიძლება იყოს შერონზე უფრო პოპულარული, მაგრამ მისი ხნის რო გახდება. დღეს ასე არ არის.

ავტორი: აჩო
07.06.2011 21:50
მთავრობაში მყოფი ბიძია-ბაბუებისთვის შერონ სტოუნი სექსუალობის მწვერვალია, მათ ასე ახსოვთ ;) და აიხდინეს ოცნება.მიშამაც მათ შორის. რა თქმა უნდა ნაითლი უფრო დიდი ვარსკვლავია დღეს. მაგრამ მთავარი მგონი მაინც ისაა, რატომ უნდა მოჰყოლოდა ასეთი ამბავი ან ერთის, ან მეორის ჩამოსვლას. ფილმზე და ქართველების არაადეკვატურობაზე კი გული მერევა:((((

ავტორი: mariami
07.06.2011 16:43
გენაცვალეეეეეეთ გენაცვალეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეეთ !!!!!!!! :*******************************************************************************************

ავტორი: D
07.06.2011 11:22
ფუ, კირა ნაითლი :)

ავტორი: ხათი საიდან გვწერთ: რუსთავი
07.06.2011 10:53
რად უნდა ეს ყველაფერი მიშაას? ამიხსენით ვინმემ არ შეიძლებააა?
მიშა ჯანდაბას და ჩვეეენ? ჩვენ გვინდააა ეს ყველაფერიი? არ ვიცი, არ ვიცი...

ავტორი: kathrine Luv საიდან გვწერთ: თბილისი
07.06.2011 03:11
: )

ავტორი: nini საიდან გვწერთ: russia
07.06.2011 03:04
ასეთი შთაბეჭდილება დამრჩა,რომ შერონს პუტინისთვის რომ არ დაეკრა ტაში,ნიკო ასე ირონიულად არ ილაპარაკებდა მასზე)))))))))ისე სირცხვილია ასეთი შედარება...აწი კამერონი შეადარეთ სოფი ლორენს...მე მაგალითად რო წავიკითხე კირა ნაითლი დავფიქრდი ვინაა და რომელ ფილმში მონაწილეობს(თუმცა კარიბის ზღვის მეკობრეები არაერთხელ მაქვს ნანახი),უცებ,რამოდენიმე წამით...

ავტორი: dalila საიდან გვწერთ: ყვარელი
07.06.2011 00:56
შერონი კარგი მსახიობია,ისე კარგად მობერებულა.ჟურნალისტები კი დატოვა ხახამშრალი დაგვამადლა ქართველებს ერთი სიტყვა, პროტესტის ნიშნათ დაწვრილებით არ მინახავს, მაინცდამაინც ის კადრი ვნახე ფეხი მაგრად რომ წამოკრა რუსთაველზე კინაღამ გაიშხლართა, დროზე შეაშველეს ხელი თორემ მოგვეჭრებოდა თავი "რაიონული" მასშტაბით. ღვინო კი დაგვილიეს ყვარლის (კონჭოშვილების) "კონჭო და კომპანია".

ავტორი: თავისუფალი კალატოზი საიდან გვწერთ: ფარცხანაყანევიდან
06.06.2011 23:09
არ არის კარგი ფილმი და საერთოდ ამ ფილმის ჩვენება დიდი ხნის წინ შეეძლოთ, რას ელოდებოდა ამდენი ხანი სააკაშვილი?!

ავტორი: კატო საიდან გვწერთ: აქედან
06.06.2011 22:40
კირა ნაითლის შედარება შერონ სტოუნთან არ ვიცი უვიცობას მივაწერო თუ რას, ახალ გამომცვხარი მსახიობია კირა შერონთან შედარებით რომელმაც სახელი ერთი ჩვეულებრივი კომერციული ფილმიდან გაითქვა დარწმუნებული ვარ ის ვინც აქ ასეთ ბოღმას ანთხევს რომ დაეპატიჟა ვინმეს იქ თუნდაც პრემიერაზე პირველი გავარდებოდა,

ავტორი: tako საიდან გვწერთ: tbilisi
06.06.2011 20:42
ჩემი ლექტორიიიი :)))) რა საყვარელიაააააააა :D:D:D:D::D

ავტორი: გაკვირვებული damkvirvebeli საიდან გვწერთ: ჭუჭრუტანიდან
06.06.2011 18:57
კინო "რუსთაველთან" თავი მოიყარა ნაყარნუყარა "მთქნარებელმა" (Зеваки) და ვარდოსნების მიერ მორეკილმა ბრბომ... 3000 დამრბევის მიერ თუნდაც კანნონდამრღვევი 500 კაცის უსასტიკესად დასჯის ადგილზე მისვლა უზნეობაა... ვერავითარ კრიტიკა ვერ უძლებს ფილმის ღირებულება (იხილეთ გვახარიას კომენტარები ამავე საითზე) ვიხილეთ და აღვფრშთოვანებული ვართ " რუსთავი ორის" "ექსკლუზიური სისულელეებთ" ( სატუმროს ნომრები და უნიტაზები, რომლებშიც მეორე ხარისხოვანი მსახიობები და საეჭვო რეპუტაციის "ტატუ პრინცესა ".... იცხოვრებენ) და ქართული ენის ელემენტარული უვიცობა ტელეწამყვან თამთა სანიკიძის მხრიდან... ეს იყო უნიჭობისა და დაბალი გემოვნების ლუსტრაცია, ქართული ბიზნეს ელიტის გარდერობის ტრიუკების სოუსით...

ავტორი: maka საიდან გვწერთ: batumi
06.06.2011 18:53
მართლაც რომ ბრავო!!! ასეთი თავისუფალი შეფასება მგონი ჯერ არც კი მომისმენია,მართალი ბრზანდებით,შერონ სტოუნმა არანირი გრძნობა არ გამოიწვია ჩემში,მითუმეტეს რომ ამ მსახიობის ფილმები არც მიყვარს,ჩემსი პირადად უფრო მეტი ემოცია უფრო ენდი გარსიამ გამოიწვა,იმიტომ რომ ეგ მსახიობი მართლაც რომ მიყვარს.მეც ვერ მვმხვდარვარ ამხელა ფორიაკი რა საჭირო იყო კერძოდ შერონ სტოუნზე,რადგან შედარბეა კირა ნაიტლტან იყო,მარტო მისი დანახვა ბავშვებშიც ალბატ ემოციას გამოიწვევდა,მარტო იმით რომ კარიბის ზგვის მეკობრეებში თამაშაობს და ყველასთვის საყვარელი ფილმია.კიდევ ერთხელ ბრავო !!!

ავტორი: Jimi საიდან გვწერთ: Praha
06.06.2011 18:15
მართლა ამ ფილმს გაგრძელება არ ექნება?

როგორც ბრაზილიური ტელესერიალებია რუსთავი2-ზე. მაგალითად როგორ გარბის ქალაქ გორის მერი თბილისისკენ მაგრამ მიშას მაინც ვერ ეწევა. ხოლო ელიტა წითელი ხიდისკენ.

ავტორი: ამირან ურუშაძე საიდან გვწერთ: თბილისი
06.06.2011 14:03
ბრავო ნიკო!!! ბრავო, ბრავო და კიდევ ერთხელ, ბრავო!!! :)
ჩემ გულში იჯექი, პირდაპირ! :)

ავტორი: giorgi საიდან გვწერთ: tbilisi
06.06.2011 13:08
რახდება საერთოდ?:)) ფილმი ნახა ვინმემ? ღირს წასვლა თუ კარგი მარკეტინგი აწარმოეს?

ავტორი: Maghularia საიდან გვწერთ: Deutschland
06.06.2011 12:56
თემა საინტერესოდაც რომ მოჩვენებოდა ვინმეს, დასაბუთება ძალიან მწირე, მდაბიო და შეუსაბამოც კი იყო - თუნდაც ასაკის ან შემოიტანილი თანხის მსახიობის ვარგისიანობის კრიტერიუმად აღება, მხოლოდ იმას მიუთითებს, რომ კინოხელოვნების დიდი არაფერი გაგეგებათ. თუმცა არ ვიცი რა (დონის) გადაცემის კონტექსტში გაიჟღერა ამ მონოლოგმა. თუ ასეთი არააღსანიშნავი იყო ეს მოვლენა, ჯურნალისტს უნდა ესმოდეს, რომ ასეთ შემთხვევაში, არაკომენტარი ყველაზე ძლიერი მედიის პასუხია. ასევე უნდა დადუმდეს ჯურნალისტი იმ თემებზე, რომლებზეც მისი ცოდნის არეალი ვიკიპედიის საზღვრებს არ ცდება!

ავტორი: მძიმე) საიდან გვწერთ: თელავი
06.06.2011 11:50
აი ზუტად რა!:დ არ აქვთ მეტი საქმე ჟურნალისტებს არაა:დ


მგონი დინ ქეინი არც ახსენეს? არა,ახსენეს მაგრამ ისე... ცალყბად:(

ავტორი: me საიდან გვწერთ: iqidan
06.06.2011 11:31
არ დაიღალნენ???!!!!!!...... მე დავიგალე!!!!!!!!!!!!..................

ავტორი: varada საიდან გვწერთ: soflidan
06.06.2011 10:55
ნიკო გადაარჩენს საქართველოს:))) უნიჭიერესი ადამიანი ხარ!

ავტორი: სოსო საიდან გვწერთ: თბილისი
06.06.2011 10:14
გეთანხმებით, რომ ამხელა აჟიოტაჟის ატეხვა არ ღირდა. მაგრამ პირადად ჩემთვის შერონ სტოუნი ბევრად დიდი ვარსკვლავია ვიდრე კირა ნაითლი. შერონ სტოუნის ფილმები ბევრად პოპულარულია და მისი განხორციელებული როლები ბევრად ცნოვილია საზოგადოებისათვის, რავიცი მე ასე მგონია.
გარდა ამისა ვფიქრობ საზოგადოებას უფრო სექსსიმბოლო აინტერესებს ად არა მსახიობური ოსტატობა. ამ კუთხითაც ვფიქრობ რომ ახლანდელი შერონ სტოუნი ბევრად სექსუალურია ვიდრე კირა ნაითლი. ერთ კი ნაღდია რომ ამხელა აჟიოტაჟი ძააალიან გადაჭარბებულია, თუმცა შერონს კირას ნუ ვადარებთ :)))

ავტორი: სოხუმელი საიდან გვწერთ: ნიუ იორკი
06.06.2011 06:46
იმდენად მომეწონა ნიკოს გადაცემა ამ კვირის გამოშვებაში, რომ გადავწყვიტე Facebook-ზე გავუზიარო ხალხს.

ავტორი: თამთა საიდან გვწერთ: თბილისიდან
06.06.2011 02:01
ნიკო დიდი მადლობა, არაჩვეულებრივი იყო:) ჟურნალისტების გაბადრულ სახეებს რომ ვუყურებდი მე მრცხვენოდა მათ მაგივრად.რა უხაროდათ ან მათ ან რუსთაველზე შეკრებილთ?! შეეჩვივნენ ყალბად მოწყობილ სანახაობებს და სიხარულსაც ავტომატურად გამოიმუშავებენ უკვე.

ავტორი: რამაზი საიდან გვწერთ: თბილისი
05.06.2011 23:39
ყოჩახ ავტორო, მომეწონა.... :D :D

თქვენი პუბლიკაციები

ძვირფასო მეგობრებო,

რადიო თავისუფლების ვებსაიტზე შეიქმნა ახალი რუბრიკა „თავისუფალი სივრცე“, რომელშიც შეგიძლიათ საკუთარი ბლოგებისა და პუბლიცისტური სტატიების გამოქვეყნება.

ტექსტი არ უნდა აღემატებოდეს 700 სიტყვას.

რედაქცია იტოვებს უფლებას, თავისი შეხედულებისამებრ შეარჩიოს ტექსტები გამოსაქვეყნებლად. ავტორებს ვთხოვთ, გაითვალისწინონ რადიო თავისუფლების სარედაქციო პოლიტიკა, რომელსაც შეგიძლიათ გაეცნოთ განყოფილებაში „ფორუმის წესები“.

ტექსტები ქვეყნდება უცვლელად, რედაქტირების გარეშე.

მასალები მოგვაწოდეთ მისამართზე: tavisupleba@rferl.org
(subject-ში ჩაწერეთ „თავისუფალი სივრცე“)

ყველაზე პოპულარული