ოთხშაბათი, 22 მაისი, 2013 თბილისის დრო 01:40

რუბრიკები / ინტერაქტიული დიალოგი

ხატია დეკანოიძე: ”ადამიანი ქმნის სტატუსს და არა - სტატუსი ადამიანს”

ხატია დეკანოიძეხატია დეკანოიძე
x
ხატია დეკანოიძე
ხატია დეკანოიძე
ტექსტის ზომა - +
ავტორი ია ანთაძე
დღეს „ინტერაქტიული დიალოგის“ სტუმარია გამოცდების ეროვნული ცენტრის დირექტორი ხატია დეკანოიძე. იგი საუბრობს თემაზე: „გამოცდების ეროვნული ცენტრის ახალი გამოწვევები“. ორშაბათობით სტუმრისთვის შეკითხვის დასმის საშუალება აქვს ყველას, ვინც თავის შეკითხვას ტექსტური შეტყობინებით წინასწარ გამოგზავნის ნომერზე 15 - 10, ან მოგვწერს რადიოს ვებსაიტზე: www.radiotavisupleba.ge

ხატია დეკანოიძე: ”ადამიანი ქმნის სტატუსს და არა - სტატუსი ადამიანს”
Loading
12:00:00 / -:--:--


ყურადღება!
1 ივნისიდან რადიო თავისუფლების ქართული რედაქციის ვებსაიტზე ფორუმებით სარგებლობისთვის აუცილებელი იქნება რეგისტრაციის გავლა. დღეიდან მოქმედებს პარალელური სისტემა: ფორუმში მონაწილეობა შესაძლებელია როგორც რეგისტრაციით, ისე მის გარეშე. მაგრამ 1 ივნისიდან ფორუმებში მონაწილეობა მხოლოდ რეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეეძლებათ.

რეგისტრაციის გასავლელად დააჭირეთ ვებსაიტის ზედა მარჯვენა კუთხეში მოთავსებულ ბმულს „რეგისტრაცია“. (რეგისტრაციის გავლის შემდეგ ელექტრონული ფოსტით მიიღებთ ავტომატურ შეტყობინებას. ყურადღება მიაქციეთ, შეტყობინება თქვენი ელექტრონული ფოსტის spam-ში ხომ არ აღმოჩნდა.)
ეს ფორუმი დაიხურა
კომენტარების რიგი
კომენტარები
     
ავტორი: მიშა
10.06.2012 20:20
კარგია როცა საჯარო მოხელეს პრობლემატურ კითხვებს მისივე კომპეტენციებიდან გამომდინარე უსვამენ.

ყოველთვის მივესალმები ამ კუთხით დიალოგს,
მაგრამ ამ შემთხვევვაში, სკანდალის შემდგომ თანამდებობაზე დანიშვნისას, ვფიქრობ მიზანშეწონილი იქნება სხვა კითხვების დასმაც.
მაგალითად ქალბატონ ხატია დეკანოიძესთან მე მექნებოდა შემდეგი კითხვები:

-რა აზრის არის ის გამოცდების ჩაუბარებლად ატესტატების დარიგებასთან დაკავშირებით? რა არგუმენტებით გაამართლებს ამ გადაწყვეტილებას_

-მიიჩნევს თუ არა, რომ ეს გადაწყვეტილება მიღებული იქნა არა მინიმუმ შეუფერებელი ფორმით, რადგან აქამდე არავის გაუგია ასეთი მნიშვნელოვანების საკითხის შესახებ?



და ბოლოს რაც შეეხება მის მიერ გამოთქმულ მოსაზრებას, რომ მაღალი თანამდებობისთვის შესაფერისობას კარგი მენეჯერული უნარი უპირატესად განსაზღვრავს, მცდარია.

მენეჯერული და ორგანიზატორული თვისებები ერთ-ერთია თანამდებობისთვის შესაფერისი კადრებისათვის და არა გადამწყვეტი. თუ პიროვნება საერთოდ არ იცნობს დარგის სპეციფიკას, მხოლოდ მენეჯერული თვისებებით ძალიან გაუჭირდება მანევრირება.

რაც ყველაზე მთავარია, საქართველოში ისედაც ძალიან სუსტი და ჩამოუყალიებებლი ინსტიტუტებისათვის მაღალი თანამდებობის პირების ხშირი ცვლა, მით უმეტეს მინისტრების, უდიდესი შეცდომაა და სწორედაც რომ მენეჯმენტის ფუნდამენტური შეცდომას წარმოადგენს.

ეს რომ იყოს ქვეყანა სადაც სახელმწიფო ინსტიტუტებს, ორგანიზაციებს მყარად ჩამოყალიბებული მუშაობის მიმართულება, კულტურა უკვე აქვთ იქ კიდევ შეიძლებოდა ორგანიზაციული საკითხების გაუმჯობესების მიზნით მართველის გამოცვლა.
ქართულ რეალობაში ეს შეცდომაა და მთავრობის აშკარა უუნარობას ავლენს, გაატაროს რაციონალური, გრძელვადიან შედეგზე ორიენტირებული პოლიტიკა.

განათლების პოლიტიკა თუ ის გრძელვადიანი არ არის , მისი ფასი ნულია.


ავტორი: ანონიმი
08.06.2012 04:51
ხელისუფლების შექმნილი კიდევ ერთი მდედრობითი სქესის რობოტი.

ავტორი: ია ანთაძე
07.06.2012 23:51
მეგობრებო, დიდი მადლობა კომენტარებისთვის. იმედი მაქვს, ქალბატონი ხატია კითხულობს თქვენს გზავნილებს.

ავტორი: kudabzika საიდან გვწერთ: kudabzikeTidan
07.06.2012 22:27
ქალბატონ ხატიასთვის რა მაქვს სათქმელი?! უბრალოდ ამ ხალხს რომ ვუსმენ და ვუყურებ, გული მწყდება, ჰგონიათ, რომ საქმეს აკეთებენ, ერთ მშვენიერ დღეს მოვა ჩვენი საყვარელი პრეზიდენტი და გამოაცხადებს ან არ გამოაცხადებს (და უნდა იგულისხმო), რომ სისულელეა ეს ყველაფერი, ტარიელ ჭანტურიას ერთი ლექსისა არ იყოს.
ქალბატონო ხატია, დიდი იმედი ნუ გექნებათ, რომ თქვენს ძალისხმევას სათანადოდ დააფასებენ, მაგრამ მე იმედი მაქვს, ზედმეტს არ მოინდომებთ და დასაზღვრულ ჩარჩოებსაც არ გასცდებით, რადგან ამ ქვეყანაში მხოლოდ ერთ ადამიანს აქვს დამოუკიდებელი აზროვნებისა და აზრების ფრქვევის უფლება, მხოლოდ ერთს!!! თქვენი წინამორბედის გამოცდილების გაზიარებასაც გირჩევთ, რაც უფრო კარგად ააწყობ საქმეს და გული შეგტკივა შენს საქმეზე, მით უფრო მტკივნეულად განიცდი იმას, რომ მარტივი ჭეშმარიტების მტკიცება გიწევს სხვებისათვის.
დიდი მადლობა მინდა ვუთხრა ქალბატონ მაია მიმინოშვილს მისი მართალი პოზიციის გამო. პრეზიდენტის დღევანდელმა გამოსვლამ დაადასტურა მისი სიმართლე. როგორც მან ბრძანა, მისი და მისი თანამოაზრეების წინააღმდეგობა რომ არა, უკვე თავისუფალი იქნებოდა გზა მისი "მაღალი" და "ბრძნული" იდეების განსახორციელებლად. კრიტიკას ვერ უძლებს ჩვენი მამა–მარჩენალის არათანმიმდევრულობა, მაგრამ ასეთები მოგვისმენია და აგვიტანია. თუ დასცალდა, სულ რაღაც 2–3 წელიწადში მოიმკის შედეგს ამ გადაწყვეტილებისას, მოიმკის რა, მოვიმკით, თვითონ მიხედავს თავსაც და ოჯახსაც. თუმცა ჩემს შთაბეჭდილებას გეტყვით, ასე მგონია, სულ არ აინტერესებს არც ქვეყანა და, თქვენ წარმოიდგინეთ, არც თავისი ოჯახი.
ქალბატონ ხატიას კი წარმატებას ვუსურვებ თავის ახალ საქმიანობაში და გავახსენებ, რომ დაწესებულებისთვის, რომელსაც ის ხელმძღვანელობს, პრიორიტეტი ყოველთვის აბიტურიენტი იყო და ამაში არაფერია ახალი.

ავტორი: თათია საიდან გვწერთ: თბილისიდან
06.06.2012 19:36
ძალიან საინტერესო ინტერვიუ იყო ქალბატონო ია.
ვისურვებდი, რომ ქალბატონმა ხატიამ ამ ინტერვიუს მოუსმინოს რამოდენიმე თვის შემდეგ, მაგალითად სექტემბერში, როდესაც უკვე დამთავრებული იქნება მთელი საგამოცდო პროცესი. ალბათ მიხვდება, რამდენად ამბიციური და სასაცილო იყო მისი განაცხადი, რომ მიუხედავად იმისა, რომ რამოდენიმე დღეა მუშაობს "ერთიან-ნაციონალურ" გამოცდების ცენტრში, საქმეში ზემიწევნით არის ჩახედული და ყველა დეტალი გათვლილი აქვს. !!!! ჩემთვის, პირადად ეს ძალიან არაკომპეტენტური ადამიანის განაცხადი იყო!

გარადა ამისა, "მომწონს" დამოკიდებულება, რომ საჯარო მოხელე, უნდა იღწვოდეს ნებისმიერ სექტორში, ერთიდან მეორეში გადადიოდეს, იმიტომ, "რომ საქართველო პატარა ქვეყანაა"!!! აბა, ამდენი ადამიანი სადა გვყავს, ყველა სფეროს თავისი პროფესიონალი რომ მართავდეს !!! კარგი დამოკიდებულებაა, მომავალ წელს, იქნება ქალბატონი ხატია რომელიმე სახელმწიფო საავადმყოფოს მთავარ ექიმადაც ვიხილოთ, როგორც კარგი მენეჯერი!

ავტორი: უიშვილი საიდან გვწერთ: გოგიეთიდან
06.06.2012 13:02
სტატუსს ქმნის კანონმდებლობა-ვალდებულებების, უფლებების და მოვალეობების სახით, პლუს საკადრო და მატერიალური საშუალებების ბაზით . ყველა დანარჩენი ხათუნა დეკანოსიძისა და მისი სულიერი მამების ჩათვლით ნათქვამი-ცარიელი პიარი და დემაგოგიაა! ხელისუფლების მოქმედებიდან გამომაქვს დასკვნა:ისინი თვლიან, რომ კრიტიკული აზრის გამოთქმისა და პროტესტის გამოხატვის უნარის მქონე თაობების აღზრდა საჭირო იყო საბჭოთა რუსეთის ეპოქაში, ახლა როცა ქვეყანას მოევლინა მხსნელი, დემოკრატიის შუქურა, აღმაშენებელი, მხედართმთავარი, მსოფლიო დონის მოაზროვნე პოლიტიკოსი, ეკონომისტი ,ინტელექტუალურთა შორის უინტელექტუალურესი და ა.შ.საჭიროა მადლიერების გამომხატველი, მორჩილი და პატრიოტული გრძნობებით აღტკინებული თაობების აღზრდა, თაობებისა, რომლებიცმზად იქნებიან უსიტყვოდ გასწირონ თავი კეზერას, მასტერას, გოკას , გიგების , ნუგზარების , გივიიის, ხათუნების, პადოშასა და სხვა მსგავსთა ქონება-კეილდღეობის დასაცავად და გადასარჩენად.....პირდაპირ პინკფლოიდის შესახებ გადაღებული ფილმის სიუჟეტს ვუყურებ მგონია-განათლების სისტემის "რეფორმებს როცა წარმოვიდგენ....

ავტორი: tutuci საიდან გვწერთ: satutucetidan
05.06.2012 20:37
ეს ადამიანი თვითონ ჩემი აზრით გაცილებით უფრო უმანკოა იმ საქმეში რაშიც ხელი ურევია, ვიდრე მისი შეფი დიმიტრი შაშკინი

ეს ადამიანი რომლის საწინააღმდეგო პიროვნულად არაფერი მაქვს, მაინც არის თანამედროვე საქართველოს ხელისუფლების ეთიკის, ესთეტიკის და ხედვის ნიმუში

ის არის პოლიციის აკადემიიდან, მან არაფერი იცის ამჟამინდელი სამსახურის შესახებ, ის იძლევა დაპირებებს უაზროდ მოკლე დროში და მოკლედ რომ ვთქვათ აზრზე არაა რა ხდება

მე ეს ყველაფერი არ მიკვირს ჩვენი ხელსუფლებისგან, ვშიშობ თქვენი გაკვირვებაც უადგილოა- ჩვენ ხომ საქართველოში ვცხოვრობთ, აქ ყველაფერი შეიძლება

ავტორი: Maghularia საიდან გვწერთ: Düsseldorf
05.06.2012 17:21
"ადამიანი ქმნის სტატუსს და არა - სტატუსი ადამიანს”
ეს ლამაზი ილუზიაა, რომელშიც ბევრი ცხოვრობს; და არა მარტო საქართველოში!

ავტორი: Tika საიდან გვწერთ: Tbilisi
05.06.2012 00:33
უკვე მოუსწრია ამ ქალს ყველაფერში გარკვევა და დალაგება და რას ერჩით :)) პლიუს ამას 155 კაცის 70 პროცენტი ყოფილა 60 კაცი :) ღია კარის დღეებს დანერგავს თურმე, რა სასაცილოა, 10 წელია ღია კარი დღეების პრინციპი აწყობილი აქვს გამოცდების ეროვნულ ცენტრს. და ბოლოს, ამ ადამიანს ასწავლეთ რა ქვია სინამდვილეში ორგანიზაციას, რომელსაც ხელმძღვანელობს!
პასუხი

ავტორი: ია ანთაძე
05.06.2012 01:51
ვიზიარებ თქვენს შენიშვნებს ცენტრის სახელწოდებასთან დაკავშირებით. რაც შეეხება 60 კაცს, ითქვა, რომ 154 ძველი თანამშრომლიდან მუშაობას აგრძელებს 103.

ყველაზე პოპულარული