- სკოლებში რელიგიის, როგორც ცალკე საგნის, შესწავლის უახლესი ისტორია 80-იანი წლების მიწურულიდან იღებს სათავეს.
- 2016 წელს მეცხრე-მეთორმეტე კლასების სახელმძღვანელოების შინაარსი გამოიკვლია ტოლერანტობისა და მრავალფეროვნების ინსტიტუტმა.
- გამოკვლევის თანახმად, სახელმძღვანელოებში მიკერძოებული, არანეიტრალური, ქსენოფობიური დამოკიდებულებების არაერთი ფაქტი გამოვლინდა.
- გამოკვლევის ავტორთა რეკომენდაციაა, სახელმძღვანელოების გრიფირების პროცესში საექსპერტო ჯგუფის მუშაობაში ჩაებან სახალხო დამცველთან არსებული რელიგიათა და ეთნიკური საბჭოს წარმომადგენლები ან მათ მიერ შემოთავაზებული ექსპერტები.