Accessibility links

რადიო თავისუფლება რადიო თავისუფლება

"იმედის", "რუსთავი 2-ისა" და Pos TV-ის სარეკლამო შემოსავლები გაიზარდა, "მთავარი არხის", "ფორმულის" და "TV პირველის" - შემცირდა


კომუნიკაციების კომისიამ ტელეკომპანიების 2023 წლის სარეკლამო შემოსავლებზე მონაცემები გამოაქვეყნა.
კომუნიკაციების კომისიამ ტელეკომპანიების 2023 წლის სარეკლამო შემოსავლებზე მონაცემები გამოაქვეყნა.

2023 წელს ტელევიზიების სარეკლამო შემოსავლები გაიზარდა 13,7 მილიონი ლარით. ტელევიზიებმა ჯამში 87,4 მილიონი ლარის ოდენობის შემოსავალი მიიღეს, რაც წინა წლის შედეგებს 13,7%-ით აჭარბებს.

კომერციულ სარეკლამო შემოსავლებში იგულისხმება კომერციული რეკლამა, სპონსორობა, პროდუქტის განთავსება, ტელეშოპინგი და კომერციული განცხადებები.

კომუნიკაციების კომისიის მიერ გამოქვეყნებული მონაცემებით ირკვევა, რომ ტელევიზიების ჯამური შემოსავალი მეტწილად გაიზარდა "იმედში", "რუსთავი 2-სა" და Pos TV-ში შესული თანხის ხარჯზე. ამავე პერიოდში შეუმცირდათ შემოსავლები “ფორმულას”, "მთავარ არხსა" და "TV პირველს".

შემოსავლები გაეზარდათ:

  • "იმედს" - 8,6 მილიონით;
  • "რუსთავი 2-ს" - 4,5 მილიონით;
  • "პოს ტვ-ის" - 2,5 მილიონით;
  • "ჯიდიესს" - 1,4 მილიონით;
  • "ბიემჯის" - 1,3 მილიონით.

შემოსავლები შეუმცირდათ:

  • "მთავარ არხს" - 2,2 მილიონით;
  • "ფორმულას" - 0,4 მილიონით;
  • "ტელეკომპანია პირველს" - 0,5 მილიონით;
  • "საზოგადოებრივ მაუწყებელს" - 0,7 მილიონით;
  • მედიაჰოლდინგ "ჯორჯიან თაიმსს" - 0,03 მილიონით.

რაც შეეხება რადიომაუწყებლებს, 2023 წელს მათი სარეკლამო შემოსავალი 7,6 მლნ ლარამდე გაიზარდა.

XS
SM
MD
LG