Accessibility links

როგორ მჟღავნდება გენდერული სტერეოტიპები ქართულ რეკლამებში?


20 სექტემბერს „თავისუფლების დილის“ სტუმარი იყო მარიამ ტაკიძე, ჟურნალისტი და გენდერის სპეციალისტი, რომელმაც ჩაატარა კვლევა თანამედროვე ქართულ რეკლამებზე. მისი კვლევის საგანი იყო გენდერული როლების გადანაწილება იმ რეკლამებში, რომელიც სატელევიზიო ეთერში გადის ყველაზე აქტიურ დროს. კვლევამ აჩვენა, რომ რეკლამებში საკმაოდ მძლავრად არის წარმოდგენილი გენდერული სტერეოტიპები.

ძვირფასო მეგობრებო, რადიო თავისუფლების ფორუმში მონაწილეობისთვის გთხოვთ, გამოიყენოთ თქვენი Facebook-ის ანგარიში. კომენტარები მოდერაციის შემდეგ ქვეყნდება და საიტზე მათ გამოჩენას გარკვეული დრო სჭირდება. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ ღამის საათებში კომენტარები არ ქვეყნდება.

XS
SM
MD
LG