ბერლინის ფესტივალის დასრულების შემდეგ გადავხედე ქართულ მედიას, სოციალურ ქსელებს და დამრჩა შთაბეჭდილება, რომ საქართველოში კინოზე მეტად ის უფრო აინტერესებდათ, თუ როგორ დაუპირისპირდებოდა „ორი სტენდი“ ერთმანეთს:
იური ცინცაძე, რომლის ცეკვამ ინტერნეტი დაიპყრო, „სუხიშვილების“ სოლისტი იყო - გურული კაცი ბათუმიდან, რომელიც საკმაოდ ახალგაზრდა, 46 წლის, გარდაიცვალა.
სტანისლავ ლაკობას სოხუმში ესაუბრა რადიო თავისუფლების რუსულენოვანი პროგრამის, „ეხო კავკაზას“ სოხუმელი კორესპონდენტი, ელენა ზავოდსკაია.
„მთავარი აფხაზი“ - ასე უწოდებენ აფხაზები აფხაზური ლიტერატურის ფუძემდებელს დიმიტრი გულიას. გულია აფხაზურადაც წერდა და ქართულიდანაც თარგმნიდა. 21 თებერვალს მისი დაბადებიდან 150 წლისთავი სოხუმშიც აღნიშნეს და თბილისშიც.
“მე ხელოვანი ვარ. პოლიტიკაში ვერ ვერკვევი!” - ასეთი განცხადება ღიმილის მომგვრელია. ყოველ შემთხვევაში კინოს სამყაროში მაინც. არადა ჯერ კიდევ ათიოდე წლის წინ ტარდებოდა კინოფესტივალები, რომელთა ორგანიზატორები აცხადებდნენ, რომ მხოლოდ “მაღალ ხელოვნებას” უჭერდნენ მხარს და პოლიტიკას ემიჯნებოდნენ.
დღის ბოლოა. მგონი, საქმეს მორჩი. ტელეფონს დასატენად აერთებ და შენც იქვე, კუთხეში, ტახტზე ჯდები. ახლა „სქროლვაც“ შეიძლება - ზოგი როგორც ამბობს, ტვინის გადართვა, დასვენება, არაფერზე ფიქრი, უბრალოდ, მონოტონური „სქროლვა“.
თბილისში, ზაარბრიუკენის მოედანზე დადგმულმა ახალმა ქანდაკებამ - "დროის ნაწნავებმა" მძაფრი რეაქცია გამოიწვია, თუმცა დისკუსია გაჩაღდა არა ძეგლის დადგმამდე ან ძეგლის შერჩევისას, არამედ post factum, მას შემდეგ, რაც ნამუშევარი უკვე მოედნის ნაწილი იყო.
„ბერლინალეს“ კინობაზრობაზე ეროვნული კინოცენტრი 34-კაციან დელეგაციას გზავნის. ვიზიტის ხარჯები საჯარო არ არის. რადიო თავისუფლებამ ეს ინფორმაცია ოფიციალურად გამოითხოვა და პარალელურად დაითვალა, რა შეიძლება დაჯდეს ფესტივალზე აკრედიტებული სტუმრის ერთი დღე ბერლინში.
ამიერიდან ტიკტოკი სხვანაირი გახდება. კვირის დასაწყისში Universal Music Group-მა (UMG), განაცხადა, რომ აღარ მისცემს უფლებას პოპულარულ აპლიკაციას მისი მუსიკა გამოიყენოს. აქამდე არსებულ სალიცენზიო შეთანხმებას ვადა ოთხშაბათს გაუვიდა.
ჩამოტვირთე მეტი