Accessibility links

რუსული „ტროლების ფაბრიკის“ მასალებს მილიონობით ამერიკელი ეცნობოდა


ფეისბუკის მომხმარებელი 126 მილიონამდე ამერიკელი გაეცნო რუსეთის მიერ ბოლო ორი წლის განმავლობაში გავრცელებულ პოლიტიკურ რეკლამას და აშშ-ის საპრეზიდენტო არჩევნებთან დაკავშირებულ სხვა მასალებს - ამის შესახებ საუბარია ფეისბუკის ადმინისტრაციის მიერ კონგრესისთვის წარდგენილ მოხსენებაში. სააგენტო როიტერი ფეისბუკის მთავარი მრჩევლის, კოლინ სტრეჩის წერილობით ანგარიშზე დაყრდნობით იუწყება, რომ რუსეთის „ინტერნეტ-გამოკვლევების სააგენტოსთან“ კავშირის მქონე, სხვადასხვა ანგარიშის გამოყენებით, 2015 წლის ივნისიდან 2017 წლის აგვისტომდე გამოქვეყნებული იყო 80 ათასამდე შეტყობინება. მათი უმრავლესობა ეხებოდა აშშ-ში უთანხმოების გამომწვევ სოციალურ და პოლიტიკურ საკითხებს. როიტერის ცნობითვე, თითქმის 3 ათასი ასეთივე „ექაუნთი“ აღმოაჩინა სოციალურმა ქსელმა, ტვიტერმა. ფეისბუქის და ტვიტერის წარმომადგენლები მონაწილეობას მიიღებენ კონგრესის სხვადასხვა კომიტეტში, ამ კვირაში დანიშნულ მოსმენებში, რომლებიც ეხება საპრეზიდენტო არჩევნების პერიოდში რუსეთიდან ორგანიზებულ დეზინფორმაციის კამპანიას.

გამოიწერეთ ჩვენი YouTube-ის არხი:

XS
SM
MD
LG