Accessibility links

კრემლის მიერ დაფინანსებული ტელეარხი აცხადებს, რომ აშშ-ში მოითხოვენ მის დარეგისტრირებას უცხოეთის აგენტად


კრემლის მიერ დაფინანსებული ტელეარხი ერტე (RT, ასევე ცნობილი სახელწოდებით „Russia Today“) აცხადებს, რომ აშშ-ის იუსტიციის სამინისტრომ მოსთხოვა ერტე ამერიკას, 13 ნოემბრამდე დარეგისტრირდეს, როგორც უცხოეთის აგენტი. აშშ-ის იუსტიციის სამინისტრო არ გამოხმაურებია ამ განცხადებას. ტელეარხს პრობლემები შეექმნა აშშ-ში 2016 წლის საარჩევნო კამპანიაში რუსეთის ჩარევის გამოძიების ფონზე. სექტემბრის პირველ ნახევარში ერტემ გამოაცხადა, რომ კომპანიას, რომელიც ერტე ამერიკას ემსახურება, აშშ-ის იუსტიციის სამინისტრომ გაუგზავნა წერილი მოთხოვნით, დარეგისტრირდეს 1938 წელს მიღებული, ნაცისტური პროპაგანდის წინააღმდეგ მიმართული კანონის შესაბამისად. უფრო ადრე, რუსეთის ფედერაციის საბჭოში განიხილეს რუსეთის ტერიტორიაზე უცხოეთის მედიასაშუალებების დაბლოკვის შესაძლებლობა - „მათ მიერ რუსეთის კანონმდებლობის დარღვევისთვის“. საინფორმაციო სააგენტო „ტასის“ ცნობით, აკრძალვის განხილვის ინიციატორები ფიქრობენ, რომ „როსკომნადზორს“ უნდა მიეცეს რუსეთის ტერიტორიაზე „ასეთი მედიასაშუალებების“ დაბლოკვის უფლება. „როსკომნადზორი“ არის რუსეთში ინტერნეტის მარეგულირებელი სახელმწიფო ორგანო.

გამოიწერეთ ჩვენი YouTube-ის არხი:

XS
SM
MD
LG