თანაარსებობის ეფექტი და ”ზომბირება”

ტიტანიკი

წელს, აპრილის დასაწყისში, ჩინეთის რადიოს, ტელევიზიისა და კინოს სახელმწიფო კომიტეტმა ამოჭრა ”ტიტანიკის” 3დ ფორმატის ვერსიიდან სცენა, რომელშიც ლეონატრო დი კაპრიო შიშველი კეიტ უინსლეტის პორტრეტს ხატავს... კომიტეტის ჩინოვნიკებმა თავიანთი გადაწყვეტილება იმით ახსნეს, რომ 3დ ფორმატს მიუჩვეველ მაყურებელს, შესაძლოა, კეიტ ვინსლეტთან შეხება მოენდომებინა. ჩინელი ცენზორების ამ გადაწყვეტილებას ხელახლა მოყვა დისკუსია ”თანაარსებობსი ეფექტზე”, რომელსაც ქმნის კინო და ტელევიზია და რომელიც მაყურებლის მანიპულაციის საშუალებად გამოიყენება ხოლმე.

Your browser doesn’t support HTML5

თანაარსებობის ეფექტი და ”ზომბირება”