გიორგი მგელაძე: წინასაარჩევნოდ  ყველაზე მეტი დრო ტელევიზიებმა „ქართულ  ოცნებას“ და „ერთიან ნაციონალურ მოძრაობას“ დაუთმეს

გიორგი მგელაძე

ჟურნალისტური ეთიკის ქარტიის სპეციალისტები წინასაარჩევნო მედიამონიტორინგს 4 თვის განმავლობაში ეწეოდნენ. მონიტორინგის მესამე საანგარიშო პერიოდის მიხედვით შეიძლება ითქვას, რომ სატალევიზიო მედია მკვეთრად პოლარიზებულია, ბეჭდური პრესა კი კვლავ აქტიურად იყენებს სიძულვილის ენას და ხშირად კონკრეტული პოლიტიკური სუბიეტის მხარდამჭერ კამპანიასაა ეწევა, ამბობს ჟურნალისტური ეთიკის ქარტიის ტელევიზიების მონიტორინგის ჯგუფის ხელმძღვანელი გიორგი მგელაძე. მასთან ინტერვიუ ნინო ხარაძემ ჩაიწერა.

Your browser doesn’t support HTML5

წინასაარჩევნოდ ვის დაუთმეს ყველაზე მეტი დრო ტელევიზიებმა