მთავრობის დაფუძნებული ახალგაზრდობის სააგენტო საქმიანობის ფეისბუკის საშუალებით რეკლამირებაში 4,8 ათას დოლარს დახარჯავს. ამავე თანხაშია გათვალისწინებული დაგეგმილი აქტივობების შესახებ საზოგადოების ინფორმირებაც.
ამ დროის მონაცემებით, თითქმის ერთი წლის წინ დაფუძნებულ სსიპ-ის ფეისბუკის გვერდი 6 ათასამდე ადამიანს მოსწონს.
ახალგაზრდობის სააგენტო 2019 წლის აგვისტოში მამუკა ბახტაძემ თავისი პრემიერობის დროს შექმნა.
ამავე თემაზე: ახალგაზრდობის სააგენტოს ხელმძღვანელი რეზო ჩარკვიანი იქნება
დაწერეთ კომენტარი