Accessibility links

ლატვიამ აკრძალა თავის ტერიტორიაზე Russia Today-ს მაუწყებლობა კომპანიის ხელმძღვანელის მიმართ საერთაშორისო სანქციების გამო


დმიტრი კისელიოვი

ლატვიამ აკრძალა თავის ტერიტორიაზე Russia Today-ს (RT) შვიდი არხის გავრცელება რუსეთის ამ სახელმწიფო ტელეკომპანიის ხელმძღვანელის, დმიტრი კისელიოვის მიმართ მოქმედი საერთაშორისო სანქციების გამო.

ლატვიის მედიაზე ზედამხედველობის ორგანომ, NEPLP-მა, აკრძალა RT-ის ყველა არხი, რომელიც ბალტიის ამ ქვეყანაში გადაიცემა.

NEPLP-ის ხელმძღვანელმა ივარს აბოლინსმა ტელეარხების აკრძალვის მიზეზად დაასახელა ის, რომ მათ ხელმძღვანელობს და აკონტროლებს დმიტრი კისელიოვი, რომელზეც ევროკავშირის სანქციები ვრცელდება უკრაინის დემოკრატიისა და ტერიტორიული მთლიანობის დარღვევისკენ მრავალგზის მოწოდებისთვის.

NEPLP-მა ასევე განაცხადა, რომ თავის პროგრამებში RT ცდილობდა ლატვია წარმოედგინა, როგორც შეუმდგარი სახელმწიფო.

NEPLP-ის თქმით, მისი გადაწყვეტილება მიმდინარე კვირაში განხორციელდება.

დაწერეთ კომენტარი

XS
SM
MD
LG