Accessibility links

რა ღირს ეგო?!


ავტორი: სოფო რაზმაძე

გონების მექანიკური და ბუნებრივი ტრანფორმაცია , რომელიც აბსოლუტური სრულყოფილებით შლის ნაწილებად , ქმნის ხელშახებ ქაოსს, ჩვენს ნაგავს, რომელსაც ფიქრის სახით უხვად ვაგროვებთ , ცნობიერ ნაწილს აერთებს რეალურ კადრებს და გვისახავს კონკრეტულ წარმოდგენებს , რომელიც ზედმეტად ჩეულებრივად გვეჩვენება საყოველთაო ბიოლოგიური , ფორმალური და ადამიანური იდეის კომპლექსურ პროცესში.

ჰო, ერთ-ერთ ადამიანურ მოქმედებაზე ვსაუბრობ, აღვიქვათ, როგორც პირველყოფილი შგრძნება ან გამიზნული წარმოდგენილი ემოცია, მოკლედ ყველა ის ვადაგასული და იდეაში მხოლოდ მექანიკური ბიოლოგიური პროცესი, რომელსაც ვეღარ განვიცდით , შევიგრძნობთ და ვღებულობთ კმაყოფილებას ანუ ეგო პასიურია , ისევ .

აღწერილი პროცესი ეტაპებისგან , მოქმედებებისა და განზოგადებული , დახარისხებული ემოციების სრული პაკეტია, რომელიც საზოგადოდ მიჩნეული , მეცნიერულად დაშიფრული და ორგანული საკითხია, რომელსაც მიზეზ-შედეგობრიობის საბონუსე ანდაც ზედმეტად რეალური აბსურდის მიმღებლობა/ გაზიარების პროპორციულობ(ით)ა განსაზღვრავს/განვიცდით .

ჰო, ადამიანი, გნებავთ პერონალური პროდუქტი, არცთუ მარტივი კონსტრუქციაა, ის ანგარიშვალდებულია , საკუთარი მსუყე ეგოსა და საზოგადოებრივი წეს-წყობილების ბუნებრივი და საკმაოდ ფორმალური სტანდარტების , მოთხოვნების სასარგებლოდ , ამასთან პროდუქტს ევალება ბალანსისა და მომეტებული ემოციური იდეების დამუშავება , ჰუმანური საეჭვო რეპუტაციის მორგება და ყოველგვარი წინააღმდეგობის გარეშე ჩაერთოს და მიიღოს საყოველთაო გაწერილი ბედნიერების მისთვის განკუთნილი ულუფა, ბუნებრივია სოციალურ პროქდუქტს , შესაბამისი ადგილი, ფორმალური მნიშვნელობისთვის და ეგოს პერსონალურობისთვის სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია, კი, კი იზრუნეს უკვე , მან ადეკვატური სიზუსტით უნდა იცოდეს თავისი ადგილი სავაჭრო დახლზე გნებავთ პარკინგზე, გნებავთ ოჯახში, ან პრიალა ბეიჯით განსაზღვრული უნიფორმით კომპიუტერთან , სალარო აპარატთან , ჰოო

ყველა მარკეტინგული კონცეფცია ხომ მის მაგივრად შეიმუშავეს , განსაზღვრეს მისი თვითღირებულების , სოციალური სტატუსისა ან თუნდაც დამკვიდრებული, მაგრამ ერთობ გაუგებარი სიტყვათა კომბინაციის -ადამიანური რესურსების მიხედვით.

გამოგონილ და დამკვიდრებულ მონაცემებზეა დამოკიდებული ღირებულებაც და შეფასებაც.

რასაკვირველია, უკვე საბოლოო, შეფუთულმა, სერვირებულმა პროდუქტმა , თავისი განსაკუთრებული, თუ პერონალური, ჰო რავიცი... ხარისხის და ფასის მიხედვით ეტყვიან ალბათ მის მნიშვნელობას, ჰო ალბათ , მოკლედ მხოლოდ უკვე მისთვის გამოყოფილი სივრცე უნდა შეავსოს, მისნაირ უამრავ სხვადასხვა დასახელების , ფუნქციისა და იდეის მიხედვით წარმოდგენილ პროდუქტს შორის .

არსებობს წესები და ზღვარი , რაც ყოველმა აღრიცხულმა შეფუთულმა ინდივიდმა , კარგად უნდა გაითავისოს , მას აქვს ვადა , ვარგისიანობის ვადა (პროდუქტს ბუნებრივია, დიახ) შეუსაბამობა და თვთგარდაქმნა იწვევს სივრციდან მის სხვა, მსგავსი ანალოგიური პროდუქტით ჩანაცვლებას .

თვითკონტროლი, თვითნებური ქიმია, რომელიც პროდუქტის ხანგრძლივობას , სარგებლობას და მნიშვნელობას მეტად ინტენსიურს , კომპლექსურს და ორგანულს ხდის . . ...მარტივად , რომ ავხსნათ ინტელექტი სავაჭრო სარგებლობის ინდივიდებისთვის საშიში , მომწამვლელი ნივთიერებაა, რომელიც იწვევს მის განადგურებას , მისი საცალო ფასის ვარდნას და არაკონკურენტუნარიანობას.

ინტელექტი სუპერეგოა , შესაძლებლობა , ერთგვარი შხამი, რომელიც მთლიანად იპყრობს გონების ყველა მოლეკულას , ნივთიერებას , ტვინის წვენსა და რბილ ხვეულებს , აცლის ყველაფერ იმას, რაც დადგენილი , შემუშავებული და დაპროგრამებული ფორმულით არის დაკონსერვებული, ინტელექტი ხომ ათავისუფლებს !

როგორც ყველა სოციალური პროდუქტი ირეცხება, სუფთავდება ჟანგბადისგან , იდეებისგან , ენერგიისგან , ბუნებრივია უნდა განვსაზღვროთ ვიზუალური მხარეც და ეტიკეტი აუცილებელია , ის ხომ უმთავრესია , რეალურად მთავარი ინდიკატორი რამდენად სრულყოფილია საცალო პროდუქტი .

არსებობს მალფუჭებადი პროდუქტებიც, რომელთა ენერგია , იდეა გონება ჯერ კიდევ შეიცავს კონკრეტულ ქიმიურ ბმულებს , ნაერთებს რომლებიც შესაბამისობაში არ მოდის ჯანსაღ , ერთგვაროვან მონაცემებთან ,რომელიც პროდუქტის ლამაზ, ბრჭყვიალა ეტიკეტზეა დატანილი მონაცემების სახით .

ჟანგბადი ჟონავს, იქნებ გადარჩეს პროდუქტი მარკეტინგულ სიურეალიზმს....

ხშირად თავად ჩვენ ვქმნით ასეთ სოციალურ პროდუქტს , ჩვენი პერსონალური ეგო განაგებს გაწერილ , ფორმალურ სტანდარტებს და ინტელექტს აცლის ჟანგბადს, რათა თვითღირებულება მოგვემატოს ფიქრი, განცდა პერსონალური სივრცე ამ დროს, მხოლოდ ინექციურ სტიმულატორია , რომელიც ქმნის ღირსებას და არა ღირებულებას .

დაწერეთ კომენტარი

ძვირფასო მეგობრებო,

რადიო თავისუფლების რუბრიკაში „თავისუფალი სივრცე“ შეგიძლიათ საკუთარი ბლოგებისა და პუბლიცისტური სტატიების გამოქვეყნება.

ტექსტი არ უნდა აღემატებოდეს 700 სიტყვას.

რედაქცია იტოვებს უფლებას, საკუთარი შეხედულებისამებრ შეარჩიოს ტექსტები გამოსაქვეყნებლად. ავტორებს ვთხოვთ, გაითვალისწინონ რადიო თავისუფლების სარედაქციო პოლიტიკა, რომელსაც შეგიძლიათ გაეცნოთ განყოფილებაში „ფორუმის წესები“.

გთხოვთ, ტექსტი გამოგზავნეთ Word-ის დოკუმენტის სახით.

ტექსტები ქვეყნდება უცვლელად, რედაქტირების გარეშე.

მასალები მოგვაწოდეთ მისამართზე: tavisupleba@rferl.org
(subject-ში ჩაწერეთ „თავისუფალი სივრცე“)

XS
SM
MD
LG