Accessibility links

თბილისში საავტომობილო ხერგილებისა და, შესაბამისად, გარემოს დაბინძურების შემცირების სურვილი დასახელდა ერთ-ერთ მთავარ არგუმენტად, როდესაც მთავრობამ ნავთობპროდუქტებისა და ავტომობილების აქციზის გადასახადი გაზარდა. დედაქალაქის მერიაში მუშაობენ ავტომობილების რაოდენობის შემცირების სხვა გეგმაზეც, რომელიც ტაქსების რეგულაციის ჩარჩოებში მოქცევას ითვალისწინებს.

თითქმის ორი წელია თბილისის მერიაში ტაქსების რეგულაციაზე მუშაობა დაიწყეს. მაგრამ ჯერჯერობით ცვლილებები არ ჩანს. თბილისის მერის მოადგილე ირაკლი ლექვინაძე ირწმუნება, რომ აქვთ ხუთმიმართულებიანი გეგმა, რომელიც აქტიურ ფაზაშია და ტაქსების სფეროს რეგულირებასაც ითვალისწინებს.

ძვირფასო მეგობრებო, რადიო თავისუფლების ფორუმში მონაწილეობისთვის გთხოვთ, გამოიყენოთ თქვენი Facebook-ის ანგარიში. კომენტარები მოდერაციის შემდეგ ქვეყნდება და საიტზე მათ გამოჩენას გარკვეული დრო სჭირდება. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ ღამის საათებში კომენტარები არ ქვეყნდება.

XS
SM
MD
LG