ადამიანის უფლებათა ცენტრი წინასაარჩევნო რეკლამების დისბალანსზე საუბრობს
არასამთავრობო ორგანიზაცია ადამიანის უფლებათა ცენტრი წინასაარჩევნო რეკლამების მონიტორინგს აწარმოებს. ცენტრის წარმომადგენლის, ალეკო ცქიტიშვილის თქმით, მონიტორინგის შედეგად იკვეთება ტენდენცია, რომ პრაიმტაიმში, ანუ 19-დან - ღამის 12 საათამდე, საეთერო დრო უფრო მეტად ნაციონალური მოძრაობის რეკლამებს ეთმობა, „ქართული ოცნება“ კი მეტწილად უარყოფითად არის მოხსენიებული. კომპანია „ჯენერალ მედია“, რომელიც ტელევიზიებში რეკლამებს ანაწილებს, აცხადებს, რომ პოლიტიკური პარტიების ნაწილმა უფასო სარეკლამო დროისთვის განსაზღვრული რეკლამები ორგანიზაციას დაგვიანებით მიაწოდა, რაც დისბალანსის მიზეზი გახდა.
ეპიზოდები
-
მაისი 09, 2024
"პოლიციელები მეკითხებოდნენ, კიდევ გახვალ აქციაზე?"
-
მაისი 04, 2024
კაცები შავებში - ვინ დაესხა თავს აქციის მონაწილეებს
-
მაისი 02, 2024
სამი ჭრილობა აქციიდან - დავით თამაზაშვილის ამბავი
-
მაისი 02, 2024
როგორ დაარბიეს აქცია 30 აპრილის ღამით