Accessibility links

რადიო თავისუფლება რადიო თავისუფლება

როგორ იგეგმება კარგი ინტერნეტკამპანია


გიორგი ბურჭულაძე
გიორგი ბურჭულაძე

ინტერნეტკამპნია არ არის ჩვეულებრივი სოციალური ან კომერციული კამპანია, ოღონდ ინტერნეტში. მას თავისი სპეციფიკა, გამოწვევები და საკომუნიკაციო არხები აქვს. დღევანდელი ჩვენი პროგრამის თემაა, როგორ დავგეგმოთ კარგი ინტერნეტკამპანია და რა თავისებურებები აქვს ინტერნეტს, როგორც მედიუმს ორგანიზაციასა და ადამიანს შორის. ამ თემაზე სასაუბროდ დათო ჩიხლაძემ ყოველკვირეულ ახალგაზრდულ პროგრამაში მოიწვია გიორგი ბურჭულაძე, ციფრული სააგენტო „ლივინგსტონის“ დამფუძნებელი.

როგორ იგეგმება კარგი ინტერნეტკამპანია
please wait

No media source currently available

0:00 0:07:48 0:00
გადმოწერა

XS
SM
MD
LG