Accessibility links

საქართველოს პოპულარობის გაზრდის მიზნით ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტი და საქართველოს ეროვნული მუზეუმი იწყებენ ერთობლივ სოციალურ კამპანიას. კამპანია, სახელწოდებით „sharegeorgia”, ქართული ღირსშესანიშნაობების მსოფლიოს ციფრულ სამყაროში გავრცელებას ითვალისწინებს და მასში ჩართვა სოციალური ქსელის ნებისმიერ მომხმარებელს შეუძლია. ამ თემაზე დეტალურ ინფორმაციას მოგვაწვდის კამპანიის ინიციატორი, საქართველოს ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტის რექტორი, მიხეილ ბატიაშვილი. მას ნონა მჭედლიშვილი ესაუბრება.

please wait

No media source currently available

0:00 0:10:12 0:00
Direct link

ძვირფასო მეგობრებო, რადიო თავისუფლების ფორუმში მონაწილეობისთვის გთხოვთ, გამოიყენოთ თქვენი Facebook-ის ანგარიში.

გამოიწერეთ ჩვენი YouTube-ის არხი:

XS
SM
MD
LG