Accessibility links

საქართველოს პოპულარობის გაზრდის მიზნით ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტი და საქართველოს ეროვნული მუზეუმი იწყებენ ერთობლივ სოციალურ კამპანიას. კამპანია, სახელწოდებით „sharegeorgia”, ქართული ღირსშესანიშნაობების მსოფლიოს ციფრულ სამყაროში გავრცელებას ითვალისწინებს და მასში ჩართვა სოციალური ქსელის ნებისმიერ მომხმარებელს შეუძლია. ამ თემაზე დეტალურ ინფორმაციას მოგვაწვდის კამპანიის ინიციატორი, საქართველოს ბიზნესისა და ტექნოლოგიების უნივერსიტეტის რექტორი, მიხეილ ბატიაშვილი. მას ნონა მჭედლიშვილი ესაუბრება.

ძვირფასო მეგობრებო, რადიო თავისუფლების ფორუმში მონაწილეობისთვის გთხოვთ, გამოიყენოთ თქვენი Facebook-ის ანგარიში. კომენტარები მოდერაციის შემდეგ ქვეყნდება და საიტზე მათ გამოჩენას გარკვეული დრო სჭირდება. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ ღამის საათებში კომენტარები არ ქვეყნდება.

XS
SM
MD
LG