Accessibility links

ჩინეთი "შესაბამისი პასუხით" იმუქრება აშშ-ის მიერ ჩინეთის მედიაორგანიზაციებისთვის პირობების გამკაცრების შემდეგ


ჩინეთმა მუქარა გამოთქვა, რომ „შესაბამის პასუხს“ გასცემს აშშ-ის ქმედებას მას მერე, რაც აშშ-მა ჩინეთის კიდევ ოთხ სახელმწიფო მედიაორგანიზაციას პირობები გაუმკაცრა. შედეგად, ორ სახელმწიფოს შორის გამძაფრდა უთანხმოება ამ ორგანიზაციების პროპაგანდისტულ ობიექტებად შეფასების გამო. აშშ-ის სახელმწიფო დეპარტამენტი აცხადებს, რომ მან ამ ოთხ ორგანიზაციას შეუცვალა კლასიფიკაცია და მასობრივი ინფორმაციის საშუალების ნაცვლად მათ უცხოეთის წარმომადგენლობის სტატუსი მიენიჭებათ. ეს ოთხი გამოცემა დაემატა სხვა ხუთ ჩინურ გამოცემას, რომლებსაც ასეთი სტატუსი თებერვალში მიენიჭათ.

ესენი არიან ჩინეთის ცენტრალური ტელევიზია, ჩინეთის საინფორმაციო სამსახური, გაზეთები People's Daily და Global Times.

„გადაჭრით მოვუწოდებთ აშშ-ს, უარი თქვას ასეთ აზროვნებასა და ცივი ომის დროინდელ იდეოლოგიურ მიკერძოებულობაზე“, - განაცხადა 23 თებერვალს ჩინეთის საგარეო საქმეთა სამინისტროს ოფიციალურმა წარმომადგენელმა, ჩჟაო ლიძიანმა.

თებერვალში უცხოეთის მისიის სტატუსი მიენიჭათ სინჰუას სააგენტოს, ჩინეთის გლობალურ სატელევიზიო ქსელს, China Radio International-ს და People's Daily-სა и ინგლისურენოვანი China Daily-ს გამავრცელებლებს.

ყველა ცხრა ობიექტი, ჩინეთის სახალხო რესპუბლიკის მთავრობის მიერ კონტროლდება, განაცხადა აშშ-ის სახელმწიფო დეპარტამენტის წარმომადგენელმა, მორგან ორტაგუსმა 22 ივნისს.

დაწერეთ კომენტარი

XS
SM
MD
LG