ტვიტერზე წამოწყებულ "ერთი სიტყვის" კამპანიას შეუერთდნენ პოლიტიკოსები, გლობალური ბიზნესები და ორგანიზაციები.
კამპანიის დაწყების გარემოებები დაზუსტებით ცნობილი არ არის, თუმცა ვარაუდობენ, რომ ის დაიწყო მაშინ, როცა აშშ-ის რკინიგზის კომპანიამ, Amtrak-მა, 2 სექტემბერს დაწერა ერთი სიტყვა, "მატარებლები", საკუთარი თავის აღსაწერად. ეს პოსტი სწრაფად გავრცელდა ინტერნეტში, ის 20,000-მდე პროფილმა გაავრცელა - და მალე ბევრმა სხვა ორგანიზაციამ თუ ოფიციალურმა პირმა გამოაქვეყნა ანალოგიური ფორმის პოსტი.
უკრაინის პრეზიდენტი, ვოლოდიმირ ზელენსკი კამპანიას გამოეხმაურა სიტყვით "თავისუფლება", გამოცემა Washington Post-ი წერს "ახალ ამბებს ["news"], NBA - სიტყვას "კალათბურთი", NASA - სიტყვას "სამყარო", კომპანია Starbucks-ი აქვეყნებს სიტყვას "ყავა".
ონლაინ-კამპანია, სავარაუდოდ, კვლავ გრძელდება.