Accessibility links

რამდენიმე მედიასაშუალებამ ბოიკოტი გამოუცხადა რუსეთის დუმას


ლეონიდ სლუცკი

რამდენიმე მედიასაშუალებამ გაიწვია რუსეთის დუმაში აკრედიტებული ჟურნალისტები. დუმაში მუშაობის შეჩერების გადაწყვეტილება მიიღეს ტელეკომპანიებმა RTVI-მ და „დოჟდ“-მა, რადიოსადგურმა „ეხო მოსკვიმ,“ მედიაჰოლდინგმა РБК-მ, გაზეთმა „კომერსანტმა“ და ინტერნეტგამოცემებმა „ლენტა“-მ და Znak.com-მა. მედიასაშუალებების ბოიკოტი გამოიწვია რუსეთის დუმის ეთიკის კომისიის მიერ 21 მარტს მიღებულმა გადაწყვეტილებამ, რომლის თანახმად, კომისიამ დარღვევა ვერ აღმოუჩინა საერთაშორისო საქმეთა კომიტეტის თავმჯდომარეს, ჟურნალისტი ქალების მიერ სექსუალურ შევიწროებაში დადანაშაულებულ ლეონიდ სლუცკის. 22 მარტს, „ეხო მოსკვის“ მთავარმა რედაქტორმა, ალექსეი ვენედიკტოვმა განაცხადა, რომ რუსეთის დუმა აღარ ითვლება ჟურნალისტებისთვის უსაფრთხო ადგილად და სხვა მედიასაშუალებებსაც მოუწოდა, ბოიკოტს შეუერთდნენ. ლიბერალ-დემოკრატიული პარტიის წევრს, დეპუტატ სლუცკის სექსუალურ შევიწროებაში ადანაშაულებენ ბიბისი-ს კორესპონდენტი, ფარიდა რუსტამოვა, RTVI-ს მთავარი რედაქტორის მოადგილე ეკატერინა კოტრიკაძე და „დოჟდ“-ის პროდიუსერი, დარია ჟუკი. ფარიდა რუსტამოვას აქვს აუდიოჩანაწერიც, რომელიც ჟურნალისტის ინფორმაციით, ადასტურებს სლუცკის მხრიდან სექსუალური შევიწროების ფაქტს.

ძვირფასო მეგობრებო, რადიო თავისუფლების ფორუმში მონაწილეობისთვის გთხოვთ, გამოიყენოთ თქვენი Facebook-ის ანგარიში. კომენტარები მოდერაციის შემდეგ ქვეყნდება და საიტზე მათ გამოჩენას გარკვეული დრო სჭირდება. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ ღამის საათებში კომენტარები არ ქვეყნდება.

გამოიწერეთ ჩვენი YouTube-ის არხი:

XS
SM
MD
LG