Accessibility links

რადიო თავისუფლება რადიო თავისუფლება

როგორ იმუშავებს რესტორნები და "საჭმლის გამოძახების" სერვისები საგანგებო მდგომარეობის დროს


კორონავირუსის გამო გამოცხადებული საგანგებო მდგომარეობის პერიოდში, 21 აპრილამდე რესტორნებისა და "საჭმლის გამოძახების" არ უქმდება, თუმცა მკაცრ რეგულაციებს ექვემდებარება. მათი ვალდებულებები საქართველოს მთავრობის დადგენილებაშია გაწერილი.

რესტორნებს ეკრძალებათ სტუმრის ადგილზე გამასპინძლება. შესაძლებელია მხოლოდ მზა საჭმელის ადგილზე მიტანა, ან კლიენტებისთვის პროდუქტის შენობაში შეუსვლელად მიყიდვა ე.წ. დრაივი.

სურსათის მწარმოებელი დაწესებულებების ვალდებულება

  • თანამშრომლებმა უნდა გამოიყენონ პირბადე, თავსაბურავი და ხელთათმანი; ხელები დაიბანონ თხევადი საპნით, გაიმშრალონ ერთჯერადი ხელსახოცით, შემდეგ კი დაიმუშავონ არანაკლებ 70%-იანი სპირტის შემცველი ხსნარით;
  • უფრო ხშირად გარეცხონ და დეზინფექცია (შესაბამისი კონცენტრაციით) გაუკეთონ იმ ზედაპირებს, რომელზეც ამზადებენ სურსათს;
  • სამუშაოს დაწყებამდე უნდა შემოწმდეს პერსონალი. ყურადღება მახვილდება ხველაზე, სუნთქვის უკმარისობასა და მაღალ ტემპერატურაზე.

მიტანის სერვისის მქონე კომპანიების ვალდებულება

  • სერვისის მიმწოდებელი პერსონალმა უნდა ატაროს პირბადე და ხელთათმანები, დაიცვან სოციალური დისტანცია (არანაკლებ ორი მეტრი);
  • სურსათი მზადდება ერთჯერად ტარაში, მრავალჯერადი კონტეინერები ირეცხება და ყოველი გამოყენების შემდეგ უკეთდება დეზინფექცია.

დაწერეთ კომენტარი

XS
SM
MD
LG